Da biste se registrovali možete kliknuti ovde i popunite obrazac svojim podacima.
Nakon uspešne registracije dobićete e-mail koji sadrži lozinku. Pomoću nje imate pristup svom nalogu.
Da. Da biste napravili porudžbinu, morate se registrovati.
Vrlo jednostavno. Na našem sajtu možete pristupiti direktno proizvodima koje želite, i da vidite i cene za iste. Kada izaberete proizvod ( iz menija Proizvodi, ili uz pomoć pretraživača), možete izabrati razne opcije i vreme isporuke. Sledeći korak je slanje fajla za štampanje u odgovarajućem formatu, ili, uz vrlo jednostavna uputstva, dizajnirate grafiku direktno online korišćenjem našeg programa za dizajniranje COMPOSIO (dostupan je samo za pojedine proizvode).
U naše cene su već uključeni troškovi dostave.
Za oporavak kliknite ovde. Na vaš mail kojim ste registrovani, poslaćemo, kroz nekoliko minuta, novu šifru za pristup.
Za porudžbine koje su u fazi obrade, nije moguće dodati nove izmene.
Možete poslati zahtev, sa svim potrebnim dimenzijama, materijalima, tiražom i bojama, direktno putem kontakt forme ili klikom ovde. Dobićete odgovor u najkraćem vremenskom roku.
Da. Osim ako nije u fazi obrade, moguće je poništiti porudžbinu na Vašem nalogu. Za sve unapred plaćene porudžbine, nemoguće je poništiti ih.
Da. Pošaljite zahtev na našu stranicu Podrška, sa adresom na koju želite da Vam dostavimo uzorke.
Pročitajte u karakteristikama da li se radi o popustu na određeni proizvod ili o popustu na celokupnu kupovinu: prvi se može koristiti samo za dobijanje popusta na jedan određeni proizvod, dok se drugi mora upisati pri zaključivanju porudžbine, nakon izbora načina plaćanja.
Molimo Vas da pažljivo pročitate karakteristike kupona, naročito deo u kome se pominje da li se popust isključuje kod proizvoda koji su na akciji kao i da li je popust aktivan u trenutku poručivanja. Ako i dalje postoji problem, savetujemo Vam da otvorite kontakt formu klikom ovde, ili pozovite naš Call centar 021 310 10 70
Svakom registrovanom korisniku, za svaku porudžbinu, nakon izvršenog plaćanja, biće izdata faktura.
Fakture izdajemo u elektronskom obliku. Nalaze se na našem sajtu, Vaš nalog / Fakture. Izdate su u pdf formatu. U svakom momentu ih možete skinuti na svoj računar ili/i odštampati.
Faktura se izdaje na ime registrovanog korisnika. Podatke koje ste uneli pri registraciji će biti na fakturi/računu.
Ako ste registrovani na našem sajtu kao privatno lice, uplatu može izvršiti uplatnicom ili pouzećem, pri čemu je ime uplatioca vaše lično ime.
Sve porudžbine privatnog korisnika nije kasnije moguće platiti u ime nekog pravnog lica.
U ovom slučaju, anulirajte vašu porudžbinu, ponovo se registrujte na sajtu kao pravno lice (sa tačnim nazivom, adresom, Matičnim brojem i PIB-om firme) i napravite porudžbinu kao pravno lice. Uneti podaci se kasnije koriste pri izradi fakture.
Korisnik, registrovan na sajtu kao pravno lice, može uplatu izvršiti preko računa, pouzećem ili uplatnicom.
Faktura se izdaje nakon izvršenog plaćanja. Automatski je poslata korisniku na njegovu email adresu, pri verifikaciji plaćanja.
Predračun šaljemo u elektronskoj formi email-om, svakom korisniku pri potvrdjivanju porudžbine. On sadrži sve podatke o porudžbini, cenama, načinu plaćanja i korisniku.
Možete napraviti fajl u bilo kom garfičkom programu koji podržava snimanje u PDF-u.
Mi ne pravimo grafička rešenja već samo vršimo sitna prilagođavanja onih fajlova koje vi pošaljete. Morate napraviti fajl pridržavajući se uputstva tokom naručivanja. Na svakoj stranici proizvoda se nalazi Template za fajl koji je odgovarajući tom proizvodu. Za sva pitanja, kontaktirajte našu Podršku.
Za visoku štampu, treba konvertovati fajlove u CMYK (četvorobojna). Ako je fajl u RGB-u, postoji rizik da krajnje boje nisu identične onima koje vi vidite u fajlu.
Prihvatamo sledeće formate: PDF, JPG, PNG, GIF, EPS, PS, AI, PSD, WMF, EMF, SVG, BMP, TIFF
Naš sajt omogućava upload fajlova do maksimalno 15 MB. Za veće fajlove, slobodno koristite uslugu WeTransfer-a ili Jumbomail-a koji omogućava slanje fajlova do maksimalnih 2 GB nakon čega će našem servisu biti poslat link za preuzimanje poslatih fajlova.
Program Composio je podešen tako da prepozna tačne mere fajla za štampanje. Ukoliko nisu ispoštovane te mere, može se desiti da se fajl ne učita pravilno.
Savetujemo Vam da pratite uputstva iz Priručnika za kreiranje fajla, da bi našli potrebne informacije, kao i odgovore za sva ostala pitanja koja se tiču pripreme fajlova.
Ne radimo značajne izmene u fajlovima. Grafički dizajneri mogu izmeniti, uz malu doplatu, tekstove ili moguće nedostatke osvetljenja, dimenzija ili margina.
U toku naručivanja u polje Obavešenja kupca, možete naglasiti u kojim se dimenzijama treba štampati proizvod. Ukoliko se radi o proizvodu na MEGA POPUSTU, potrebno je izabrati tokom naručivanja DETALJNU KONTROLU FAJLOVA.
Ne možemo garantovati savršeno poklapanje materijala u ponovnom štampanju,neki faktori se moraju uzeti u obzir jer mogu uticati na štampu i na boje materijala koji se štampa. Vremenski uslovi mogu, na primer, imati ključnu ulogu, boja papira može izgledati za nijansu svetlija, gustina mastila, sam proces štampanja, temperatura i vlaga, takođe mogu uticati na izgled boja. Takodje, kvalitet papira može biti različite glatkosti zbog različitih faktora koji se odnose na proizvodnju samog papira (tekstura, prozračnost, gustina itd.).
Sve naše štampe su u boji.
Otvorite konakt formu i nanačite broj porudžbine i odaberite opciju Zamena poslatog fajla.
Prijavom na svoj nalog, možete preuzeti svoju fakturu iz dela Fakture
Posetite stranicu Plaćanja za više informacija.
U slučaju promene adrese ili broja telefona- Da. Ime firme, PIB i PDV ne mogu se promeniti. Ukoliko postoji potreba da primalac računa-kupac bude drugo lice, morate se ponovo registrovati i napraviti porudžbinu sa novim podacima.
Ne. Datum koji vidite je datum kada mi dajemo robu kurirskoj sluzbi. Najcesce stize 24/48h od predaje robe kuriru.
Kurirska služba sa kojom sarađujemo je City Express.
U trenutku slanja, dobićete e-mail sa obaveštenjem, u kojem se nalazi link za praćanje kurirske službe i vašeg materijala.
Cena dostave je već uključena u cenu proizvoda koji ste poručili.
Da. Materijal dostavljamo na kućnu adresu a moguće je i preuzeti ga lično u najbližoj poslovnici City Express-a.
Da. Ovo je besplatna usluga koju možete izabrati dok pravite porudžbinu. Preuzimanje materijala je moguće samo radnim danima,za sve ostale informacije posetite sajt naše kurirske službe City Express-a
U fazi zaključivanja porudžbine, možete izabrati na koju adresu se vrši dostava materijala. Za proizvode koji su već poslati , ne može se vršiti izmena.
Ako vidite da je pakovanje fizički oštećeno zbog spoljnog uticaja,treba preuzeti paket sa rezervom, navodeći primedbu na dostavnici. Ako je ambalaža neoštećena, ali je oštećen sadržaj, molimo Vas da u što kraćem roku kontaktirate naš call centar na broj 021 310 10 70 i prijavite oštećenje.
Da, to je besplatna usluga koju trebate naglasiti u Vašoj porudžbini. Ukoliko ste, ipak, izvršili uplatu u kešu, biće moguće da se vidi odakle ste poručili materijal putem oznake pošiljaoca na dostavnici kuruirske službe.
U ovom slucaju je potrebno poslati fotografiju dobijenog materijala na adresu podrska@fasterprint.rs . Morate navesti broj porudžbinei opisati nastali problem, nakon cega sledi procena stanja na koje ste ukazali. Vaša reklamacija ce se obraditi i na istu ce biti odgovoreno u roku od najviše 10 dana (radnih) od datuma dospeca reklamacije.