Opšti uslovi kupovine

Poštovani kupci,

posetom ili kupovinom u onlajn prodavnici fasterprint.rs (u daljem tekstu: “Prodavnica”) prihvatate Opšte uslove prodaje (u daljem tekstu „Opšti uslovi“) koji su navedeni u daljem tekstu. Molimo Vas da ih pažljivo pročitate i upoznate se pravilima koja primenjujemo. Prodavnica zadržava pravo da bez prethodnog obaveštavanja vrši izmene i dopune ovih Opštih uslova.


Predmet Opštih uslova

Opšti uslovi definišu postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na internet stranici fasterprint.rs (u daljem tekstu „Internet stranica“).


Subjekti Opštih uslova


Prodavac robe koja se naručuje i plaća putem pouzeća ili online je Voiprinting d.o.o., Rade Končara 1, Petrovaradin (u daljem tekstu: „Online prodavac“). Kupac robe je posetilac Prodavnice koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u korpu, pošalje narudžbinu i artikal plati pouzećem (gotovinom prilikom dostave) ili uplatom na račun Prodavca.


Proizvodi i cene


Putem Prodavnice kupcu je omogućena kupovina svih proizvoda koji se nalaze na Internet stranici, pri čemu proizvodi u svemu odgovaraju navednim opisima, odnosno karakteristikama koje su objavljene uz proizvode (u daljem tekstu: „Proizvodi“). Cene na Internet stranici iskazane su sa uračunatim porezom na dodatu vrednost (PDV-om). Iskazane cene su u srpskim dinarima (RSD).
Sem navedene cene, nema dodatnih troškova dostave. Cena dostave je uključena u navedenu cenu.
Ukoliko kupac izabere plaćanje pouzećem, plaća dodatni iznos od 650 RSD + PDV.

Naručivanje


Proizvodi se naručuju na sajtu fasterprint.rs. Kupac odabira proizvod koji želi da bude odštampan. Na stranici odredjenog proizvoda kupac bira specifičnosti koje želi da proizvod odlikuju. Svaki proizvod ima svoje specifičnosti sa kojima je kupac upoznat u opisu proizvoda. Kupac potvrdjuje izabrane osobine proizvoda ubacivanjem u korpu. Moguće je dodavati više proizvoda u jednoj kupovini. Potvrdjivanjem sadržaja korpe, kupac bira da li želi anonimno pakovanje koje se ne naplaćuje dodatno i može upisati sopstveni komentar vezan za isporuku ili bilo šta što je dodatna napomena. Na poslednjem koraku naručivanja, kupac bira način plaćanja, koji može biti direktno na račun Prodavca uplatnicom (za fizička lica) tj nalogom za prenos (za preduzeća) ili pouzećem kurirskoj službi prilikom preuzimanja. Plaćanje pouzećem se dodatno naplaćuje sa 650 din (bez poreza na dodatu vrednost ). Nakon što izvrši porudžbinu u roku od maksimalno 30 minuta, biće kupcu poslat email sa podacima o porudžbini. Taj elektronski dokument je predračun na kom su navedeni svi podaci o proizvodima koji su naručeni, podaci o plaćanju, iznosi za plaćanje i instrukcije za plaćanje i dalje korake koje je potrebno da uradi Kupac, kako bi porudžbina bila izvršena, tj materijal odštampan i kasnije isporučen.

Ukoliko klijent izabere plaćanje direktno na račun, na poslednjoj stranici u procesu naručivanja, prikazan je izgled uplatnice (za klijente registrovane na sajtu kao fizička lica) tj naloga za prenos (za klijente registrovane na sajtu kao pravna lica) sa svim podacima potrebnim za uplatu ( naziv primaoca, broj računa, poziv na broj). Kada se izvrši uplata i evidentiranje uplate na računu prodavca, dokument koji klijent pošalje u pdf/jpg/zip ili rar formatu na email adresu grafika@fasterprint.rs ili da putem svog naloga na sajtu izvrši upload tog dokumenta će biti prosledjen u proces provere. Svi dokumenti koji su poslati pre 10 časova istog dana će biti pregledani od strane naših grafičara i ukoliko ispunjavaju uslove rezolucije, margina i druge uslove navedene na stranici tog proizvoda, materijal će istog dana krenuti u proces štampe. Nakon štampanja i pakovanja, biće poslat kupcu na navedenu adresu za isporuku.

Ukoliko klijent izabere plaćanje pouzećem, potrebno je da pošalje elektronski dokument u pdf/jpg/zip ili rar formatu na email adresu grafika@fasterprint.rs ili da putem svog naloga na sajtu izvrši upload tog dokumenta bilo kad nakon potvrdjivanja porudžbine. Svi dokumenti koji su poslati pre 10 časova istog dana će biti pregledani od strane naših grafičara i ukoliko ispunjavaju uslove rezolucije, margina i druge uslove navedene na stranici tog proizvoda, materijal će istog dana krenuti sa štampom. Nakon štampanja i pakovanja, biće poslat kupcu na navedenu adresu za isporuku. Pri isporuci klijent plaća dogovoren iznos, naveden na sajtu i u emailu, predračunu.

Prodavac se obavezuje da će poštovati dogovoren rok slanja koji kupac bira na internet stranici.

Proveru podataka vršimo samo Kupcu koji je registrovan na našem sajtu kao preduzeće, i to na sajtu APR-a (http://www.apr.gov.rs/). Ukoliko su uočene neusaglašenosti u upisanom nazivu preduzeća, PIB-u, prodavac će klijenta kontaktirati u roku od jednog radnog dana od momenta izvršenja porudžbine na sajtu.

Klijent je obavešten o svakom koraku putem email-a koji ostavi pri registraciji za kontakt. Email se šalje automatski od strane internet stranica: čim klijent potvrdi porudžbinu, kada se utvrdi uplata na račun, kada se poslat dokument za štampanje prihvati i snimi na server sajta fasterprint.rs, kada grafičar pregleda dokument za štampanje i potvrdi tehničku ispravnost dokumenta i njegovu uskladjenost sa naručenim proizvodom, kada grafičar pregleda dokument koji klijent pošalje i uvtdi nepravilnosti sa navedenim detaljnim objašnjenjem o nepravilnostima, kada počne štampanje materijala, kada je štampanje završeno i počne pakovanje materijala i kada materijal bude predat kurirskoj službi preduzeća City Express.
U svakom momentu u toku ili nakon potvrdjene narudžbine, kupac može kontaktirati Prodavca telefonski, pozivom Call centra na broj 021/310-10-70 ili slanjem tiketa sa linka: Slanje pitanja Call centru. Sem navedene cene, nema dodatnih troškova dostave. Cena dostave je uključena u navedenu cenu.
Ukoliko kupac izabere plaćanje pouzećem, plaća dodatni iznos od 650 RSD + PDV.

Dostava


Dostavu svih materijala koje štampa Voiprinting, naručenih na sajtu fasterprint.rs, dostavlja kurirska služba City Express (City Express d.o.o. Svetog Save 36, Surčin, Srbija). Naručeni proizvodi od Online prodavca dostavljaju se do ulaza u stambeni objekat kupca. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obavezan da nosi robu do sprata na kojem se nalazi kupac, već do ulaza u zgradu.
Roba se dostavlja na području cele Srbije. Dostava se obavlja putem dostavne službe City Express brze pošte, radnim danima u periodu od 8-16h. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može da preuzme pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket i utvrdite da ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećenja i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i pošiljku vratite nazad City Express kurirskom službom i odmah nas obavestite.
Kurir pokušava svaku pošiljku da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbine i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontkatiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju. Isporuka za sve porudžbine je besplatna.

Kupac je obavezan da prilikom preuzimanja proizvoda potpiše otpremnicu, koju dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju poručenih proizvoda. Ukoliko kupac naručenu robu odbije da primi prilikom isporuke na željenu adresu Online prodavac ima pravo da traži nadoknadu poštanskih i sopstvenih manipulativnih troškova.
Prilikon naručivanja, kupac sam bira rok slanja odštampanog materijala, koji može biti 24 časa, 48 sati, 72 sata, 5 dana ili 7 dana. Prodavac garantuje dogovoreni datum slanja materijala, tj predaje materijala kuriru. Isporuka zavisi od kurirske službe, a podrazumevan rok je 24h do 48h od momenta predaje materijala kuriru.

Plaćanje


Naručene proizvode kupac plaća gotovinom kuriru prilikom dostave ili uplatom na račun Prodavca.
Povrat novca u slučaju povrata robe vrši se od strane onlajn prodavca na tekući račun kupca.
Ukoliko klijent izabere plaćanje direktno na račun, na poslednjoj stranici u procesu naručivanja, prikazan je izgled uplatnice (za klijente registrovane na sajtu kao fizička lica) tj naloga za prenos (za klijente registrovane na sajtu kao pravna lica) sa svim podacima potrebnim za uplatu ( naziv primaoca, broj računa, poziv na broj).U emailu koji je poslat kupcu, detaljno je objašnjen način i navedeni svi detalji o uplati - broj računa, poziv na broj, primalac. Kada se izvrši uplata i evidetiranje uplate na računu prodavca, klijent je obavešten putem emaila da je uplata potvrdjena.
Ukoliko klijent izabere plaćanje pouzećem, uplatu vrši u momentu preuzimanja materijala od kurirske službe.

Odustanak od kupovine

U skladu sa članovima 27-28. Zakona o zaštiti potrošača za svaku kupovinu putem interneta kupac koji se u smislu navedenog zakona smatra potrošačem ima pravo na odustanak od kupovine/ugovora u roku od 14 dana od dana preuzimanja robe, bez navodjenja razloga i dodatnih troškova transporta.

Troškove transporta prilikom jednostranog raskida ugovora po osnovu jednostranog raskida ugovora od strane kupca snosi kupac. U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povrat novca. Novac se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan. Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio proizvod. Prilikom povrata robe obavezno je vratiti istu u ispravnom i nekorišćenom stanju i u primerenom pakovanju kao zaštiti u toku transporta. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost.
Online prodavac, u skladu sa članom 27. Zakona o zaštiti potrošača uz dostavljenu robu dostavlja kupcu predugovorno obaveštenje, reklamacioni obrazac i obrazac za odustanak ugovora na daljinu koji su dostupni na sajtu.
Kupac ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koju može dati na posebnom obrascu. Obrazac može preuzeti ovde:

Raskid ugovora na daljinu: Raskid ugovora na daljinu
Dostavljeni Obrazac je potrebno da odštampate, popunite, obavezno potpišete (potpišete i pečatirate ukoliko ste pravno lice) i zajedno sa robom, pošaljete na adresu koja je jasno naznačena u kontakt podacima Prodavca.

Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata prodavcu. Izjavu Kupac može da pošalje na email adresu podrska@fasterprint.rs u kom slučaju dobija potvrdu o prijemu izjave ili putem pošte sa povratnicom na adresu: Voiprinting d.o.o., ul Rade Končara 1, 21131 Petrovaradin.


Izuzeci od prava na odustanak od ugovora

U skladu sa čl. Zakona o zaštiti potrošača, Kupac nema pravo da odustane od ugovora u slučaju:
  • 1) pružanja usluga, nakon što je usluga u potpunosti izvršena ako je pružanje usluge počelo nakon izričite prethodne saglasnosti potrošača i uz njegovu potvrdu da zna da gubi pravo na odustanak od ugovora kada trgovac u potpunosti izvrši ugovor
  • 2) isporuke robe proizvedene prema posebnim zahtevima potrošača ili jasno personalizovane


Izdavanje računa


Ukoliko klijent izabere plaćanje putem uplatnice/naloga za prenos, i izvrši uplatu, šalje mu se email obaveštenje da je uplata evidentirana na bankvnom računu prodavca i tada se upisuje u bazu podataka firme Voiprinting doo račun i formira elektronski račun uskladjen sa Zakonom. Klijent u svakom momentu može pristupiti svom izdatom računu za bilo koju porudžbinu na svom nalogu na internet stranici.

Ukoliko klijent izabere plaćanje pouzećem, u momentu kada je materijal odštampan, spakovan i predat kurirskoj službi putem emaila je obavešten o slanju materijala i kreiranjem računa u elektronskom obliku, kom može u svakom momentu pristupiti na svom nalogu na sajtu.

Predugovorno email obaveštenje, koje se automatski šalje kupcu odmah nakon potvrdjivanja porudžbine, sadrži:

  • 1) naziv, adresu i kontakt prodavca, tj internet prodavnice na kojoj posluje online prodavac, na koju potrošač može da izjavi reklamaciju;
  • 2) prodajnu cenu svakog naručenog posla/materijala
  • 3) opis svakog pojedinačnog posla/materijala koji je naručen
  • 4) ukupne troškove za kupljeni proizvod sa i bez PDV-a i sa izraženim ukupnim iznosom PDV-a
  • 5) informacije o elektronskom dokumentu koji je dužan da pošalje kupac, a koji će biti odštampan po parametrima koje je kupac odabrao na internet stranici
  • 6) uputstvo za dalje korake za ostvarivanje prava na odustanak od ugovora u skladu sa članom 28. Zakona, odnosno pravo kupca na bezuslovni odustanak od kupovine u roku 14 dana od dana isporuke proizvoda;
  • 7) postojanju ugovornog odnosa sa City Express kurirskom službom preko koga potrošač može, u slučaju reklamacije zbog nesaobraznosti, da pošalje robu o trošku trgovca.

Naručeni proizvodi od Online prodavca dostavljaju se do ulaza u stambeni objekat kupca. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obavezan da nosi robu do sprata na kojem se nalazi kupac, već do ulaza u zgradu.


Saobraznost


Prodavac je dužan da isporuči robu I pruži uslugu koja je saobrazna ugovoru.
Prodavac odgovara za nesaobraznosti isporučene robe ugovoru ako:
  • 1) je postojala u času prelaska rizika na potrošača, bez obzira na to da li je za tu nesaobraznost prodavac znao;
  • 2) se pojavila posle prelaska rizika na potrošača, ako potiče od uzroka koji je postojao pre prelaska rizika na potrošača;
  • 3) je potrošač mogao lako uočiti, ukoliko je prodavac izjavio da je roba saobrazna ugovoru.

Prodavac je odgovoran i za nesaobraznost nastalu zbog nepravilnog pakovanja, štampe koju je izvršio.

Prodavac ne odgovara za nesaobraznost ako je u trenutku zaključenja ugovora potrošaču bilo poznato ili mu nije moglo ostati nepoznato da roba nije saobrazna ugovoru ili ako je uzrok nesaobraznosti u materijalu koji je dao potrošač.


Pretpostavlja se da je isporučena roba saobrazna ugovoru:
  • 1) ako odgovara opisu koji je dao prodavac i ako ima svojstva robe koju je prodavac pokazao potrošaču kao uzorak ili model;
  • 2) ako ima svojstva potrebna za naročitu upotrebu za koju je potrošač nabavlja, a koja je bila poznata prodavcu ili mu je morala biti poznata u vreme zaključenja ugovora;
  • 3) ako ima svojstva potrebna za redovnu upotrebu robe iste vrste;
  • 4) ako po kvalitetu i funkcionisanju odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste i što potrošač može osnovano da očekuje s obzirom na prirodu robe i javna obećanja o posebnim svojstvima robe data od strane prodavca, proizvođača ili njihovih predstavnika, naročito ako je obećanje učinjeno putem oglasa ili na ambalaži robe.

Usluga nije saobrazna ugovorenoj ako:
  • 1) po sadržini, kvalitetu i svrsi ne odgovara opisu koji je prodavac pre zaključenja ugovora dao oglasom ili na drugi sličan način;
  • 2) ne odgovara opisu koji je prodavac dao u toku pružanja usluge pod uslovom da je to moglo da utiče na odluke potrošača;
  • 3) nema posebna svojstva koja je zahtevao potrošač, a koja su prodavcu bila ili su morala biti poznata u trenutku zaključenja ugovora;
  • 4) nema redovna svojstva usluga iste vrste;
  • 5) ne odgovara očekivanjima koja su osnovana s obzirom na prirodu usluge i javna obećanja prodavca u pogledu posebnih svojstava usluge, a naročito ako su učinjena oglasom;
  • 6) po sadržini, kvalitetu i svrsi ne odgovara opisu koji je pre zaključenja ugovora, oglasom ili na drugi sličan način dalo treće lice u ime prodavca.

Prodavac nije odgovoran za nesaobraznost usluge ako:
  • 1) nije znao ili nije morao da zna da je treće lice u njegovo ime dalo opis iz stava tačke 6) prethodnog pasusa.
  • 2) je opis iz tačke 6) prethodnog pasusa na odgovarajući način blagovremeno ispravljen.

Usluga u ovom slučaju podrazumeva uslugu štampanja.

Reklamacije


Kupac ima pravo na reklamaciju ukoliko roba ili pružena usluga nisu saobrazne ugovoru, i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka.

Prilikom preuzimanja pošiljke kupac je dužan da u prisustvu kurira proveri dostavljeni paket. Ukoliko na dostavljenom paketu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) kupac nije dužan da preuzme paket. Online prodavac će o daljem postupku obavestiti kupca u najkraćem mogućem roku.
Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, potrošač koji je obavestio prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, opravkom ili zamenom, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe.

Potrošač ima pravo da bira da nesaobraznost robe trgovac otkloni opravkom ili zamenom.

Ako otklanjanje nesaobraznosti nije moguće, potrošač ima pravo da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili raskid ugovora ako:

  • 1) nesaobraznost ne može da se otkloni opravkom ili zamenom uopšte niti u primerenom roku;
  • 2) ne može da ostvari pravo na opravku ili zamenu, odnosno ako prodavac nije izvršio opravku ili zamenu u primerenom roku;
  • 3) opravka ili zamena ne može da se sprovede bez značajnijih nepogodnosti za potrošača zbog prirode robe i njene namene;
  • 4) otklanjanje nesaobraznosti opravkom ili zamenom predstavlja nesrazmerno opterećenje za prodavca.

Ako usluga nije saobrazna ugovorenoj, potrošač može da zahteva od prodavca da izvrši saobraznu uslugu.
Ako je izvršenje saobrazne usluge nemoguće ili protivpravno ili predstavlja nesrazmerno opterećenje za prodavca, potrošač može zahtevati umanjenje cene ili raskid ugovora
Nesrazmerno opterećenje za prodavca, javlja se ako u poređenju sa umanjenjem cene i raskidom ugovora, stvara preterane troškove, uzimajući u obzir:

  • 1) vrednost robe koju bi imala da je saobrazna ugovoru;
  • 2) značaj saobraznosti u konkretnom slučaju;
  • 3) da li se saobraznost može otkloniti bez značajnijih nepogodnosti za potrošača.

Potrošač ima pravo da zahteva zamenu, odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor zbog istog ili drugog nedostatka saobraznosti koji se posle prve opravke pojavi, a ponovna opravka je moguća samo uz izričitu saglasnost potrošača.

Uzimajući u obzir prirodu robe i svrhu zbog koje je potrošač nabavio, opravka ili zamena mora se izvršiti u primerenom roku bez značajnih neugodnosti za potrošača i uz njegovu saglasnost.

Ako se nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, potrošač ima pravo da bira između zahteva da se nesaobraznost otkloni zamenom, odgovarajućim umanjenjem cene ili da izjavi da raskida ugovor.

Ako se nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, otklanjanje nesaobraznosti moguće je opravkom uz izričitu saglasnost potrošača.

Sve troškove koji su neophodni da bi se roba saobrazila ugovoru, a naročito troškove rada, materijala, preuzimanja i isporuke, snosi prodavac.

Za obaveze prodavca prema potrošaču, koje nastanu usled nesaobraznosti robe, prodavac ima pravo da zahteva od proizvođača u lancu nabavke te robe, da mu naknadi ono što je ispunio po osnovu te obaveze.

Prodavac je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od dve godine od dana prelaska rizika na potrošača.

Ako nesaobraznost nastane u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, pretpostavlja se da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika, osim ako je to u suprotnosti sa prirodom robe i prirodom određene nesaobraznosti.

Rokovi ne teku u periodu koji prodavac koristi za otklanjanje nesaobraznosti.

Reklamaciju potrošač može podneti neposredno popunjavanjem Reklamacionog lista koji se nalazi na sajtu u delu koji de odnosi na podatke o podacima i predmetu reklamacije na mail naveden u obrascu ili neposredno lično na adresi Prodavca ako mu je to prihvatljivije, kao i putem Call centra na broj 021/310-10-70..

Prodavac je dužan da potrošaču izda pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklamacije, odnosno saopšti broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.
Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Odgovor prodavca na reklamaciju potrošača mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može da bude duži od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu i nameštaj, od dana podnošenja reklamacije.

Prodavac je dužan da postupi u skladu sa odlukom, predlogom i rokom za rešavanje reklamacije, ukoliko je dobio prethodnu saglasnost potrošača. Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu potrošača u roku koji je dogovoren, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, što je u obavezi da evidentira u evidenciji primljenih reklamacija. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.


Reklamacioni list: Reklamacioni list
Raskid ugovora na daljinu: Raskid ugovora na daljinu


Privatnost podataka


Da bismo uspešno obradili Vašu narudžbu potrebni su nam Vaše ime i prezime, adresa, e-mail i telefon. Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da Vam isporučimo željenu robu, kao i da Vas obavestimo o trenutnom statusu narudžbe.

U ime Voiprinting d.o.o. obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Svi podaci o kupcima/korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Pored navedenih prikupljamo, analiziramo i obrađujemo podatke o proizvodima koje naši posetioci traže i kupuju, kao i o stranicama koje posećuju. Te podatke koristimo da bismo poboljšali ponudu i izgled naših stranica, i omogućili Vam jednostavnije korišćenje, sigurniju i udobniju kupovinu.

Obavezujemo se da prikupljene podatke ne koristimo ni u koje druge svrhe.


Intelektualna svojina


Sadržaj prikazan na Internet stranici kao što su stranice, dizajnerski elementi, tekstovi, fotografije, logotipi, audio zapisi i softver vlasništvo su Online prodavca i ne mogu se koristiti bez prethodne saglasnosti istih. Sve informacije dostupne na Internet stranici isključivo su informativnog karaktera, ne smeju se koristiti u komercijalne svrhe niti distribuirati trećim licima.
Dizajn I grafička rešenja, tekstovi, fotografije i logotipi primljena od Kupaca prilikom slanja narudžbina su isključivo vlasništvo Kupca I neće se korititi u druge svrhe osim pružanja usluge štampanja Kupcu i izrade naručene robe, te se neće distribuirati trećim licima.

Komentari, komunikacija i ostali sadržaj koji ostavljaju kupci


Kupci mogu slobodno komentarisati proizvode i slati e-mail poruke. Prodavnica ima pravo da ne objavi komentare koji su zlonamerni, sadrže nepristojne izjave, šire mržnju i diskriminaciju i na bilo koji način ugrožavaju prava drugih. Takvi komentari će biti uklonjeni bez prethodnog obaveštenja. Lažno predstavljanje i registracija sa tuđom e-mail adresom nije dozvoljena. Protiv takvih aktivnosti Prodavnica može pokrenuti odgovarajući zakonski postupak.


Opisi i slike proizvoda


Prodavnica nastoji da sve proizvode opiše što je tačnije moguće na srpskom jeziku , kao i da koristi što verodostojnije fotografije artikala. Ako proizvod koji je kupac kupio odstupa od podataka koji su navedeni na Internet stranici, tj. objavljenom opisu, kupac ga možete vratiti u nekorišćenom stanju sa kompletnom dokumentacijom koju je uz njega dobio, a Online prodavac će izvršiti povraćaj novca.


Radno vreme


Prodavnica radi od 00-24h, 7 dana u nedelji. U slučaju tehničkih problema ili tokom zahvata redovnog održavanja Internet stranica može biti kraći vremenski period nedostupna, o čemu će svi korisnici i kupci biti obavešteni.


Ažuriranje podataka na Internet stranici


Prodavnica zadržava pravo da može u svako vreme, bez prethodne najave, promeniti podatke prikazane na bilo kom delu Internet stranice.

Ovi opšti uslovi sastavni su deo predugovornog obaveštenja i ugovora, i javno su dostupni na sajtu online prodavca. Sve ugovorne elemente koji nisu obuhvaćeni ovim opštim uslovima primenjuju minimalni standardi definisani pozitivnim zakonskim propisima a posebno Zakonom o zaštiti potrošača..